loading...

VEDIO ULAR SAWA BAHAN MANUSIA

loading...
Kisah ngeri ini sudah lama dan dilaporkan telah berlaku sekitar tahun 1995. Apa yang mengerikan di sini adalah seorang penduduk telah menjadi korban seekor ular sawa di Segamat Johor. Keluarga dan penduduk sempat melihat bagaimana mangsa dibelit sehingga kepalanya sempat ditelan oleh ular sawa tersebut. Polis mengambil tindakan drastik bagi menyelamat nyawa lelaki tersebut dengan menembak ular tesebut sehingga mati. Namun malangnya, nyawa lelaki tersebut tidak dapat diselamat akibat belitan yang sangat kuat.

KIRA-KIRA jam 8 malam pada 4 September 1995, seorang pemuda, E Heng Chuan, 29, berjalan menuju ke bangsal berhampiran rumahnya di pekan Tenang Stesen, dekat Segamat, Johor untuk menutup suis generator air kolam.

Itulah perjalanan terakhir Heng Chuan, sebelum beliau menemui ajal dengan cara yang cukup tragis, iaituditelan ular sawa seberat 140 kilogram. Cukup mengerikan dan kejadian itu menggemparkan seluruh negara bahkan dianggap peristiwa hitam paling mencemaskan sepanjang 1995.

Berdasarkan laporan, ketika ditemui kira-kira jam 10.30 malam, mangsa sudah mati dengan kepala hingga sebahagian badannya ditelan ular sawa berkenaan. Dipercayai ular itu hanya berjaya menelan kepala dan sebahagian badan Heng Chuan kerana tersangkut pada bahu pemuda berkenaan.

Ular sawa itu dipercayai berada berhampiran bangsal berkenaan sebelum menyerang Heng Chuan dengan mematuk dan membelit badannya sebelum bertindak menelannya. Berdasarkan keadaan semak yang bertukar menjadi kawasan lapang, kemungkinan berlaku pergelutan agak lama sebelum mangsa mati.

Selanjutnya: http://infoconnerrr.blogspot.my/2016/04/kisah-ngeri-ditelan-ular-sawa-gambar.html


KLIK VEDIO DISINI


0 Response to "VEDIO ULAR SAWA BAHAN MANUSIA"

Post a Comment